PrestaShop Facebook – nowi odbiorcy tylko czekają, by zrobić zakupy w nowoczesnym e-commerce

Social media to kanał komunikacji, z którego można pozyskać konwersję na przyzwoitym poziomie. Wystarczy tylko odpowiednio „zadomowić się” na wybranym portalu społecznościowym, by cieszyć się zainteresowaniem wśród ludzi związanych z określoną tematyką. Najlepiej sprawdza się do tego obecność na serwisach typu Facebook i Instagram, które każdego dnia odwiedza blisko 2 mld internautów. Pomocny jest w tym specjalny moduł PrestaShop uwzględniający konfigurację Facebooka.

PrestaShop Facebook – nowi odbiorcy tylko czekają, by zrobić zakupy w nowoczesnym e-commerce

Social media to kanał komunikacji, z którego można pozyskać konwersję na przyzwoitym poziomie. Wystarczy tylko odpowiednio „zadomowić się” na wybranym portalu społecznościowym, by cieszyć się zainteresowaniem wśród ludzi związanych z określoną tematyką. Najlepiej sprawdza się do tego obecność na serwisach typu Facebook i Instagram, które każdego dnia odwiedza blisko 2 mld internautów. Pomocny jest w tym specjalny moduł PrestaShop uwzględniający konfigurację Facebooka.

Moduł PrestaShop Facebook tak prosty do wdrożenia, że wystarczy go mieć

PrestaShop Facebook to idealny wariant dla e-commerce, jeśli przedsiębiorca pragnie skupić uwagę na prowadzeniu swojej firmy. Dzięki temu modułowi, na konfigurację i analizę ruch pochodzącego z portali społecznościowych poświęca się minimum swojego czasu. Jednocześnie daje on doskonałe efekty, m.in. za pomocą piksela Facebook.

PrestaShop Facebook odpowiedzią na brakującą liczbę klientów, którzy mogą zwielokrotnić dochód ze sprzedaży

Serwisy społecznościowe ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat. Teraz za pomocą Facebooka można już rozmawiać ze znajomymi, dzielić się swoimi przemyśleniami, a także promować swój biznes, na przykład e-commerce. Warto również zadbać o tych użytkowników social media, którzy już raz odwiedzili serwis sprzedażowy.

PrestaShop Facebook to moduł, który pozwala odnotować konkretne wejścia z bazy danych. Można więc wysłać ofertę właśnie do tych internautów, którzy odwiedzili sklep wcześniej. Wysyłając wiadomość, warto poinformować o produktach, którymi byli zainteresowani, przyciągając ich uwagę dostępnością, lepszą ceną, czy wyprzedażą.

Szybszy rozwój e-commerce z PrestaShop Facebook

Większa liczba potencjalnych kupujących daje szansę na lepszy i szybszy wzrost e-commerce na rynku. PrestaShop Facebook stwarza więc perspektywy rozwoju, jakich nie zapewni nieraz typowa działalność online. Szczególnie ta, bazująca wyłącznie o serwis sprzedażowy postawiony na określonej domenie.

PrestaGuru.pl

 

Poprzedni artykułNa czym polega obsługa prawna przedsiębiorców?
Następny artykułJakie etui wodoodporne wybrać?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj